Rozpoczynamy nowy nabór na seminaria! Zapraszamy JST do wysyłania zgłoszeń

Rozpoczynamy nabór na najbliższy kwartał do realizacji seminariów

„Kompleksowa termomodernizacja domów jednorodzinnych – korzyści ekonomiczne, społeczne i środowiskowe” 

na terenie gmin i powiatów.

Seminaria to szkoleniowe działanie bezpośrednie skierowane do wybranych grup zawodowych. Do udziału zapraszamy:

  • przedstawicieli samorządów,
  • urzędników,
  • przedsiębiorców z lokalnego sektora budowlanego w tym wykonawców, producentów, projektantów i architektów,
  • studentów i absolwentów z Politechnik makroregionu,
  • przedstawicieli innych organizacji i mediów lokalnych,
  • inwestorów indywidualnych.

Więcej na stronie: http://termomodernizacjadomow.pl/seminaria-dla-gmin/

Szkolenie organizowane jest na terenie gminy/powiatu, w Urzędzie lub wskazanej lokalizacji. Ilość uczestników 1 seminarium: 25 osóbSzkolenie bezpłatne dla uczestników i JST. Koszty organizacji szkoleń ponosi Fundacja. Po stronie JST będą działania rekrutacyjne i promocyjne wykorzystujące gminne kanały informacji.

Zainteresowane JST zapraszamy do zapoznania sie z Zaproszeniem i odesłania Formularza Zgłoszeniowego

ZAPROSZENIE DO REALIZACJI SZKOLENIA

FORMULARZ ZGŁOSZENIA DO REALIZACJI SZKOLENIA